8.11.07

Ratten en party's

8 november 2007

Joehoe!

Ratten en party's? Sure, verder alles goed? Op dit moment niet zo, want ik zit ziek thuis, maar morgen ben ik wel weer beter. Wat wel heel cool was: Ciske de Rat de Musical en Bloc Party in de Heineken Music Hall! De musical was deze zondag (4 november) in Rotterdam. In een woord super! Niet alleen het verhaal van de kleine Ciske, maar ook die van de volwassen versie. Een verhaal dat ik nog niet kende, en minstens zo zielig is. :-P De decors waren heel mooi, en de liedjes ook (inclusief "Ik Voel Me Zo Verdomd Alleen" natuurlijk).

En kaartjes voor Bloc Party (gisteravond)! Gewonnen bij Kink FM (radiozender). Twee stuks, samen met moeders erheen geweest en het was geweldig. Met in het voorprogramma Foals wat ook heel leuk was. De zaal was trouwens heel relaxed, echt het enige passende woord. ;-) Vrij breed en minder diep dan ik had verwacht, en achterin een tribune met stoelen. Daar heb ik wel de hele tijd gezeten (vanaf daar kon je het super goed zien, en ik voelde me gisteravond al niet zo lekker, dus dat was wel chill). En het was niet eens echt ver van het podium vandaan. Bloc Party heeft ook heel goed gespeeld, en vooral veel! Op een gegeven moment stond de zanger achter de bar (aan de zijkant van de zaal), haha, dat was echt raar. Na het concert heb ik nog met de zanger van Foals gesproken, hij was heel aardig, dus dat was ook wel weer leuk!

-xx- Sophie, PS: wie wil er allemaal SingStar komen spelen? ^^

Geen opmerkingen:

Een reactie posten