1.5.08

Clowns & Spoorpop

1 mei 2008, 11:40 u.

*Gaaaaaap*. Allemaal goeie morgen, ook een leuke Koninginnedag gehad? Ik wou hier ook Eleni nog eventjes feliciteren met d'r 15e verjaardag! Het was erg gezellig. Best leuke muziek op Spoorpop (op die gasten met die rode shirtjes na dan). Maar zelfs dat was dan wel weer grappig. Patricia en Malou gingen wel een beetje als twee lekkerbekjes tekeer. :-) Nee grapje, ik hou van jullie hoor! Anyway, na de muziek, wat al om 11 uur was afgelopen, hebben we eerst een uur buiten gestaan, gezeten. Kreunend en steunend van de kou. Wat zouden we nou weer gaan doen. Iedereen had het over een feestje bij ene Timo (?) maar die scheen hier zelf nog rond te lopen. Om ongeveer half 1 gingen we dan even de Peuk in, maar die sloot om kwart voor 1 dus toen stonden we weer met z'n allen op straat. Om kwart over 1 had ik Eleni, Malou en Patricia meegesleept naar de fietsen. Om kwart voor 2 was ik thuis. Lekker geslapen! Volgend jaar weer?

En dan nu de idiotie van het feit... dat... ik als clown heb gefigureerd in de 10-delige-serie van het Schnitzelparadijs. Ik ben wel een paar seconden in beeld geweest! Balancerend met een stapel Duplo-blokken. Kussens!

Dsc00234_2

Geen opmerkingen:

Een reactie posten