21.11.08

Die SE-week

20 november 2008, 16:11 u.

Die SE-week, ja ja, nou nou, poeh poeh. Even op een rijtje:
Maandag aardrijkskunde, dinsdag wiskunde (C), woensdag Frans (leesvaardigheid) en filosofie (esthetica) en donderdag maatschappijleer (de rechtsstaat).
Aardrijkskunde, ging voor de (eerste) helft goed, daarna kregen we (vermoeden we) Kloosterboer's vragen en ging het mis. Wiskunde gaat altijd mis, ik gok op een 4.6, aangezien ik dat cijfer vorig jaar 3 keer behaald heb. Frans leek goed te gaan, maar ik vertrouw het voor geen meter. Filosofie ging nog het beste denk ik, want maatschappijleer was zo veel leren! Vijfenzeventig pagina's, mijn samenvatting (uren werk) was meer dan 11 A4tjes. Het SE bestond voor 99% uit inzichtsvragen: top! Allemaal termen geleerd, trias politica, hele rechtssysteem van de VS, krijgen we daar nul vragen over. Ik ga echt flippen als ik overal een onvoldoende voor heb, maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat dat niet zo is. Volgende week cijfers, denk ik. Morgen nog gewoon les, en musical (yes die kutaula schilderen). Goed, nu eerst een FRANS BRIEF schrijven. En wel heel toffe laarsjes gekocht in Utrecht (Invito)! Erg blij mee. Maar nu ga ik. Dááááááág.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten