6.7.09

Drifter

6 juli 2009, 13:19 u.

Het is vandaag de eerste dag voor mij in Bussum. Ik verblijf dus in het lelijke appartement van mijn opa en oma die op dit moment in Indonesiƫ vertoeven. Very nice dichtbij alles dus.

Ik weet af en toe echt niet waar ik het moet zoeken, de laatste dagen. Van de warmte, de jeuk, de verveling, de afgrond. Als iemand hetzelfde heeft, sms dan WILJEIETSAFSPREKENWANTIKVERVEELME ON naar mijn nummer. Je mag ook tips sturen voor boeken die ik moet gaan lezen.
Zaterdag wordt de allerergste dag van de vakantie! Ik moet om 7 uur beginnen op de markt (tot 4 uur), en moet nog uit Bussum komen ook. Dat wordt dus om half 6 opstaan.

Ik denk dat ik het maar bij een kort berichtje laat vandaag, want ik weet gewoon niet wat ik moet schrijven. Het mag wel iets beter gaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten