9.5.10

Groengrijs

9 mei 2010, 14:40 u.

De vakantie is alweer voorbij (dramatische muziek), en de examens komen nu eng dichtbij. Oh guttegut, als dat maar goed gaat. Natuurlijk heb ik nauwelijks geleerd deze vakantie, geen idee wat ik wél heb gedaan maar dat in elk geval niet. Om dit berichtje nog dramatischer te maken ben ik afgewezen voor de Rietveld, maar dat was niet echt een hele grote verrassing. Dus wat ga ik nu doen?

Buiten is het ontzettend groen en grijs. Beetje jammer van het grijs, maar het is gelukkig geen winter-grijsgrijs. Het is zomer-groengrijs, dus dat ik minder erg. Wel jammer dat het zo koud is. Maarja daar heb je Jurre voor. Of een kacheltje, die heeft wel goed gewerkt afgelopen woensdagavond.

Verder haat ik de post en dit berichtje is ook best oninteressant dus ik stop er maar weer mee. Misschien ga ik een beetje filosofie leren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten