15.6.07

Laatste Lessen

15 juni 2007

Boe,

De laatste lessen van het (school)jaar. Vorig jaar zou me dat niet veel uitgemaakt hebben, ik zou alle vakken toch weer dit jaar krijgen. Maar nu ik naar de 2e fase ga, en een profiel heb gekozen is dat natuurlijk niet meer. Afgelopen week (weken) heb ik bijvoorbeeld voor het laatst natuurkunde gehad, of scheikunde, en Duits, en... vandaag ook muziek. Dat ga ik wel missen. Lekker zingen met meneer Schoenmakers die de piano kapot ramt. Wel heb ik nog een boekje met alle liedjes die we zongen meegenomen. Met natuurlijk de fraaie nummers als Geef Nooit Op, Q en Q, Zo Vrolijk en Wind of Change. Dus gelukkig kan ik die nog velen malen zingen. Ja, die lessen ga ik zeker missen. Eleni en Patricia niet, die kiezen allebei muziek in hun profiel. Ik niet. Ik heb toch voor tekenen gekozen. Ik zal er denk ik geen spijt van krijgen, maar toch zet ik hier even een foto (die ik via Google heb gevonden) van mijnheer Peter Schoenmakers!

Image and video hosting by TinyPic

XXX SOPHIE

Geen opmerkingen:

Een reactie posten