23.2.09

Game Over

23 februari 2009, 14:35 u.

Als eerste: gefeliciteerd Patricia, met je zeventien-jarig-bestaan! Zo'n dag als vandaag is elk jaar weer belangrijk, bijzonder en ontroerend, als je bedenkt dat het precies een x-aantal jaar geleden is toen je uit dat gat werd geperst. Dus tijd voor taart en cadeaus!

Verder is het vandaag helemaal niet zo'n leuke dag, omdat de leerplicht zijn plicht weer doet. We moeten weer naar school. Hoewel de vakantie nog behoorlijk lang duurde voor mijn gevoel (komt heel misschien omdat ik bijna alleen maar gewerkt heb) had ik nog wel een weekje vrij willen hebben. Wat ik allemaal gedaan heb? Gewoon gewerkt dus, voornamelijk in een fabriek, flessen "stickeren" en inpakken, en het magazijn ombouwen (samen met Fenna). Daarna heb ik al het verdiende geld in één keer uitgegeven in de Negen Straatjes en in de Kalverstraat, ook samen met Fenna. En toen gingen we met de hele familie van Welsen naar de Leperkoen, om te vieren dat opa en oma ook weer een jaar ouder zijn, en omdat we samen zo'n fantastische familie zijn. Oh, en misschien ook wel omdat we lekker op elkaar kunnen schelden zonder ons iets aan te trekken van anderen.
Ontzettend veel enge kusjes, voor iedereen, van mij. Dat we er volgend jaar maar weer zo'n gezellige boel van maken.

PS: voor foto´s van de Leperkoen, klik hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten