19.3.09

SE-week #2

19 maart 2009, 17:08 u.

Tjongejongejongejonge jonge. Wat een SE-week weer. Acht SE's! Acht ja. De eerste maandag gelukkig wel vrij, maar de maandag van deze week dan weer wel SE's. Goed. Vandaag heb ik eindelijk alle behaalde resultaten weten te bemachtigen, en ik ga ze even op een rijtje zetten. Over het algemeen ben ik best tevreden:

Aardrijkskunde: 6,7
Geschiedenis: 7,3
Maatschappijleer: 7,4
Wiskunde: 8,6
Frans luistertoets: 6,5
Frans mondeling: 6,5
Nederlands formele brief: 7
Engels formele brief: 7,4

Goed, wiskunde wordt dus m'n herkansing (dinsdag) en ik was vooral blij met m'n cijfer voor de Franse luistertoets. Daar had ik namelijk geen idee wat ik invulde. Wiskunde is ook geen dramatisch cijfer, het is zelfs nog een voldoende, maar toen ik de fouten zag die ik had gemaakt op het SE waren die zo dom dat ik een herkansing wel waag... En het is zonde om die te verspillen! Verder wil ik Eleni nog even met open mond aan staren (maar dan via deze tekst) omdat ze een 8,9 had voor wiskunde en een 9,6 voor maatschappijleer. Ik weet alleen niet zo'n goeie emoticon daarvoor. :O Zoiets misschien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten