27.5.09

thunderbold and lightning, very very frightning me

26 mei 2009, 20:11 u

.Lightning3

Ja hoor, er is weer wat gebeurt in Nederland! Noodweer, dit keer. Alweer. Geen weeralarm, dat had weinig zin midden in de nacht, maar wel stilliggend verkeer en treinen, omgewaaide bomen, enorme hagelstenen, voor 15 miljoen euro schade en voor heel west-Nederland een slapeloze nacht. Want! Er was onweer, met flitsen en schichten en donders en knallen.

Lightning1

Om half 4 werd ik wakker omdat het onweer zich recht boven mijn huis bevond (en het Gooimeer natuurlijk). Om een uur of 4 was het aan de overkant, maar om half 5 kwam het weer terug. Ik was klaarwakker en heb veel donders en bliksem gefilmd (op youtube te vinden, maar die ***site ligt er weer eens uit dus je moet 'm zelf maar even zoeken). Cato kwam na een kwartier al bij mij in bed wonen, en om half 5 stond de hele familie op. Het was dus nogal een bizarre nacht. Ik sliep pas weer om 6 uur, toen het licht was en de vogeltjes vrolijk door het gedonder heen floten. Superkut geslapen dus, maar wel een paar leuke foto's. Jaja, spannend, spannend.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten