18.9.07

boeiend

18 september 2007

Uch,

het spijt me, maar ik heb zo'n ongelooflijke zin om hier iets zo ontzettend geks en filosofisch, of wat vreselijk grappigs en opbeurends, of iets super interessants en meeslepends neer te zetten, maar dat ik gewoonweg niet weet wat ik nou moet schrijven. Op de roosters heb ik al genoeg gescholden, het is niet boeiend om te vertellen dat ik al drie dagen hetzelfde liedje luister, ik twijfel eraan of ik dat er wel van moet vinden, ik vond vijf euro in de prullenbak waar ik zaterdag Ben en Jerry's van ga kopen, ik ben zaterdag alleen thuis en Fenna komt dan waarschijnlijk, nog steeds twijfel ik en mijn nieuwe trui is groen met groen gestreept. Wat boeit het. Wat the FUCK boeit het echt. Het boeit mezelf niet eens. Maar misschien is dit wel het verhaal waarmee je er alles uit kan gooien. Daar gaat-ie: (...) kut nou weet ik het niet.

_________________ik zet een streep onder vandaag.___________________

Geen opmerkingen:

Een reactie posten