16.9.07

Verse Bosbessenthee

16 september 2007

Do you wanna drink some alcohol - CSS,

Weer een druk weekend, hoor. En het is nog niet afgelopen! De nieuwe roosters zijn allemaal binnen, en ik heb een zeldzaam rooster, want die van mij is "verchillt". Niet dat hij veel erger kon... Anyway. Weer twee "feestjes" dit weekend, maar dit keer met ouders, (voor mij) zonder alcohol. Eerst een presentatie van een of ander boek, wat uiteindelijk nog wel gezellig was. Voor mij dus geen alcohol, maar voor mijn vader wel. Hij, en een vriend, hebben een (nieuwe) serveerster bijna een half uur bezig gehouden omdat ze per se verse bosbessenthee wilden, wat dus helemaal niet bestaat. Ik bedoel maar, wie doet er nou bosbessen (in september..) in z'n thee? Maar ze hebben het arme serveerstertje toch een half uur bezig gehouden. Ik was blij dat mijn moeder niks had gedronken.

Zaterdagavond vierde Monique, de moeder van Patricia, haar 50e verjaardag in de Haven van Huizen. Dat was ook wel weer gezellig. Alcoholvrij voor mij, doont wurrie, maar niet voor vaders en moeders. Slingerend zijn we om half 12 maar naar huis gegaan, want Catootje viel pardoes in slaap. Patricia en ik hebben nog getraint met twisten, iets was ik dus niet kan, maar het is bijzonder pijnlijk. Toch was dat ook wel weer leuk, en ik ben eerlijk gezegd behoorlijk moe. Maar ik moet mijn CKV oprdracht nog afmaken.

XXX SOPHIE

Geen opmerkingen:

Een reactie posten