19.10.07

Filmnacht

19 oktober 2007

GAAAP,

WAT een nacht. M'n schouders voelen aan alsof ze zijn geplet, net zoals een leeg blikje. Tot 6 uur hebben we films gekeken, Patricia, Marjolein, Nina en ik. En wat voor een films! Geen heerlijke zwijmel films. Alhoewel... die Jake was toch wel.. Geen comedy's, zelfs geen Disney! Nee, stuk voor stuk zorgvuldig uitgekozen door Patricia natuurlijk thrillers die allemaal over tijdreizen, dimensies, deja vu en dat soort dingen gaan. Van die films waarbij je echt heel erg moet opletten omdat je ze anders niet snapt. Nou gelukkig zag ik "Donnie Darko" voor de 2e keer (zwijmel) was "The Butterfly Effect" niet zo heeel ingewikkeld en kon ik gerust even slapen tijdens "Zodiac" want dat was echt een kutfilm (ja, die hadden we gehuurd omdat Jake Nogwat van Donnie Darko erin zat, geloof ik). En "Deja Vu" ook gezien. Wel vet, behoorlijk ongeloofwaardig en jammer genoeg klopte hij op het einde niet. EUH, tegen een uur of half 6 gingen we de laatste kijken: "Unbreakable" maar omdat iedereen (behalve Marjolein) na een kwartier lag te ronken heeft ze die maar uitgezet en hebben we die tijdens het ontbijt gekeken. Ohja, we sliepen niet in een bed, of op een matje, NEE. Patricia lag op de grootste bank, Marjolein op de kleine bank, Nina op een dekbed, met een dekbed over zich heen. En ik was het allerzieligststst want ik lag gewoon op de grond met een fleecedekentje en een kussen. :-P Daarom voelen mijn schouders ook zo prettig aan. De schilders van Pie's huis keken de volgende ochtend wel een beetje verbaasd toen ze door de kamer liepen. Wij met z'n vieren (waarvan 4 op de grond) daar een beetje liggen te slapen. Nouja, slapen. Van kwart voor 6 tot 7 uur, en toen een half uur wakker geweest, en daarna tot een uur of 9 gepit. Daarom kijk ik ook wel uit naar mijn bed, die in mijn slaapkamer staat die helemaal gepimpt is! Ik zal een foto plaatsen van mijn oh zo lieve bedje nu.Dsc09876 Even erop klikken hea. Nou, ik ga zo lekker slapen dus. (:

XXX SOPHIE

Geen opmerkingen:

Een reactie posten