14.10.07

Vuurtje, Chineesje

14 oktober 2007

Pudna,

welkom terug allemaal! Ik kan werkelijk niet wachten tot iedereen zijn/haar verhalen heeft verteld over de buitenlandse reis/zen. Inmiddels is het dus vakantie, en ik heb er al een (heel kort, voor mij) feestje op zitten; het feest van Eleni's ouders. Malou, Patricia en Jesse waren ook van de partij (en Eleni natuurlijk) maar helaas moest ik alweer vroeg vertrekken. We hadden wel een lekker plekkie zo bij het kampvuur (en Jesse als onze entertainer met een gitaar). Deze avond was trouwens ook best gezellig, einde van de Atelier Route, waar mijn moeder aan deelnam, en met Rein, Anja, Silke, Moeder en Cato chineesje gehaald, vuurtje erbij. Heeeeeeeerluk. Ik word er alleen altijd zo treurig van, ik weet ook niet waarom. Als je daar dan zo met z'n drieeen bij het vuur zit, niemand zegt iets, je gezicht is bloedheet van de vlammen en allerlei gedachtes komen bij je op.. Dat zijn ook van die momenten waar die gesprekken ontstaan. Jeweetwel, die je ook houd als je bij elkaar logeert, of als je 's avonds terug naar huis fietst met z'n tweeen. Maarja, anders zit mijn moeder daar helemaal alleen. Dat is pas zielig. Papa, kom maar snel terug, want we missen je veel te veel!

XXX Sophie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten