21.10.07

Nog zo'n nacht

21 oktober 2007

Omg (!),

wat een nacht weer. :-P Weer nauwelijks een oog dicht gedaan, weer op de grond geslapen, haha. Ja, we zouden met z'n allen (Malou, Eleni, Patricia, Roos, Rosanne en ik) naar Jesse gaan, en dan om 1 uur weer terug, omdat Roos krantenwijk heeft op zondagochtend. Maar toen zij weggingen hadden we inmiddels al afgesrpoken dat iedereen, behalve Roos en Rosanne, bij mij zou pitten (ik heb genoeg bedden en iedereen is toch alleen thuis). En verder bleven we nog even. Ja, nou toen was het opeens 4 uur. Shit, ik had beloofd aan mijn moeder (die in Bulgarije zit) te sms-en als ik veilig thuis was gekomen, maar we hadden blijkbaar afgesproken dat ik om 2 uur weg zou gaan. Nouja, dan blijven we wel allemaal bij Jesse "slapen". Ik was toch wel behoorlijk moe dus ik ben om een uur of 6 (?) tegen de verwarming gaan liggen met een kussen, en ineens werd ik wakker omdat ik droomde dat Patricia en Jesse over mij aan het praten waren (wat ook echt zo was). Het was ineens licht en iedereen, behalve Mirjam, die lag ook te slapen, zat op de bank. Het is niet leuk om zo brak wakker te worden op de grond, laat staan als mensen het dan ook nog eens over je hebben en naar je kijken terwijl je wakker wordt! Anyway, Eleni en Patricia hadden helemaal niet geslapen, Malou en Jesse wel. Ook niet lang hoor. Het scheen wel dat Mirjam, Malou en ik in koor hebben gesnurkt, met Malou aan de leiding en die had ook nog een solo. Het was wel weer een zware nacht, niet alleen omdat iedereen nogal "moe" was, maar ook omdat we "What The Bleep Do We Know" gingen kijken, die nogal niet serieus werd op een gegeven moment, haha. Maar die moet ik een keer alleen kijken. Ook nog Monty Python gekeken, en verder was het wel gezellig. Maar ik ga wel zo slapen! En Annelot, als je dit leest (vast niet), bel me even want we moeten dat gymverslag af hebben donderdag!!!

-XXX- truste..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten