15.12.07

Brugklasmusical

15 december 2007

Eleni en ik zijn naar de brugklasmusical Fear Factory geweest, omdat mijn beruchte zusje Cato daar in danst! Een aantal qoutes:

Eleni: Wel je mobiel uitzetten hea.
Sophie: Ik heb m'm mobiel niet bij me.

(in de pauze)
Eleni: Ik snap er niks van.
Sophie: Jewel joh, ze zijn gewoon in die fabriek waar blablabla en dat is het.
Eleni: Ja maar ... Is er dan geen clue?
Sophie: Jaa, aan het eind toch pas!
Eleni: Maar dat staat helemaal niet bij de samenvatting van het verhaal!

Eleni: Hoe laat is het?
Sophie: Ik heb mn mobiel niet bij me.

Eleni, wijzend naar de namenlijst van alle acteurs: Kijk! Wat toevallig, het zijn allemaal eersteklassers!

Sophie, leest een stukje van de regisseur die vertelt dat de leerlingen de musical grotendeels zelf hebben gemaakt: Kijk nou, ze hebben het zelf gemaakt!
Eleni: WAT DOM. Geen wonder dat ik er niks van snap.

Eleni: Sophie, film eens een stukje met je mobiel.
Sophie: Ik heb m'n mobiel niet bij me.

Sophie: Mick gaat uit z'n dak.

Sophie tekent een hartje op Eleni's schouder. Eleni: Lukt het?
Sophie: Ja hoor, zal ik een foto maken?
Eleni: Ja, doe maar (...)
Sophie: Ik heb m'n mobiel niet bij me.

Eleni: Ik verstond het niet.
Sophie: Ze zeiden ook niks.

Eleni: Mick gaat weer uit z'n dak.

Zang: "Horror films maken me bang, wat is dat voor schim op het behang?"
Eleni: Wat is dat voor vreselijke zang?

Toespraakhoudster, na de musical: "Natuurlijk hebben ze dit niet alleen gedaan..."
Eleni: Dat staat anders wel in het boekje!!

Nou, we hebben in een deuk gelegen (om niks dus). Want volgens mij is dit echt niet grappig als je het leest. Nouja, dan draag ik dit maar aan Eleni op. Enjoy, Eleni. ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten