21.12.07

Pudna on Ice

21 december 2007

Rijp aan de bomen, het Maudje is bevroren en je handen zijn steenkoud op de fiets. De winter is koud, maar ook heel erg mooi. Vanochtend toen Eleni en ik over de hei fietsten was het heel erg mooi, alle bomen waren wit, en de struikjes op de grond ook. Er hing een mist waardoor we de weg niet meer hoefden te zien of te horen en eventjes waren we in Sprookjesland. Alleen onze ijskoude handen en voeten herrinerden ons eraan dat we niet door de wolken fietsten. Ook nu vriest het (kijkt op de thermometer), het is -2,7 graden! Binnen is het natuurlijk wel lekker warm en als klap op de vuurpijl nog vakantie ook. Wat hebben we ons hier op verheugd, elke dag uitslapen en alleen maar leuke dingen doen. We kunnen zelfs gaan schaatsen als we dat willen. Op het Maudje, of op de schaatsbaan in Bussum? Ik was vanmiddag na school met Annelot naar het Maudje geweest, om het ijs eens te verkennen. Ik zag de afgelopen dagen al mensen erop staan, en volgens mij is er ook nog niemand doorheen gezakt. Als je heel hard stampt komen er wel barsten in, dus dat moet je niet doen. Voor de vakantie ook genoeg plannen. We gaan sowieso nog een keer Singstarren bij Eleni (kom jij ook??) en ik moet shoppen want ik krijg eindelijk kleedgeld. Ik moet ook oefenen met fotograferen en diafragma's, er zijn een aantal mensen die ik al te lang niet gezien heb en (shit) ik moet ook nog kerstkaarten versturen. Niet zo veel als Jesse maar toch wel een paar. En dan moet ik ook nog uitslapen! Maar vanavond nog niet. Vanavond ga ik geen neuk doen. Behalve slapen dan.

PS: Als je foto's wilt zien van de hei, moet je op mijn Flickr profiel kijken (klik!).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten