4.3.08

(...) !

4 maart 2008, 18:24 u.

Zou iemand mij er even aan willen herinneren waarom ik in de storm en regen 400 kranten bezorg in plaats van lekker thuis knus tegen de verwarming met een kop warme chocolademelk mijn wiskunde aan het leren ben (lees: de Sims 2 aan het spelen ben)?? Ik ben het namelijk even vergeten. Wat zei je? Voor het geld? Welk geld?

Ik ben wel heel blij met een aantal cijfers, die ik dan ook graag even wil delen: voor mijn (nouja, ons) PO geschiedenis (maar) een 6.2! Voor ons PO aardrijkskunde een 8!! En voor mijn Engels spreekbeurt over piraten een 7.8!

Ook nog een gloednieuwe laptop! Super chill, omdat mijn oude ook nooit vastliep. De Sims 2 wordt er vanavond opgezet, en hij is lekker snel. Wel moet dit ding gedeeld worden met Cato, maar mij hoor je niet klagen (nouja misschien heel soms).

Dat waren de heel boeiende nieuwtjes weer. Ik moet zo leren! Slobbers, xx.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten