19.3.08

Het einde van de regenboog

19 maart 2008, 21:31 u.

Te lang geleden dat ik heb geschreven. Mijn excuus? Ik heb de Sims 2. En er was niet zo heel veel gebeurt. Ja behalve als je de SE-week meetelt. Voor deze tweede keer zal ik dan maar mijn behaalde cijfers plaatsen:

Wiskunde: 4,6 (net zoals het vorige SE en de vorige herkansing)

Geschiedenis: 6,3

Aardrijkskunde: 7,1

Filosofie: 5,7 (!)

Engels Luistertoets: 7,3 (daar was ik best wel blij mee)

Mijn krantjes kwamen gister wel 2 uur te laat, maar gelukkig waren ze vergeten de folders erbij te leveren maar ik krijg wel mooi 7,50 meer. Ghe ghe. Mondje dicht hoor. Wel zag ik tijdens het rondbrengen het einde van de regenboog. Dat was nogal indrukwekkend. De lucht was donker maar de zon scheen wel, en het regende dus ook. De regenboog stopte ergens midden op het water. Helaas geen pot met goud. Jammer genoeg had moedertje lief de camera mee naar d'r werk, dus kon ik niks vastleggen. Ik heb een poging gedaan om het te fotograferen met m'n mobiel, maar je ziet het niet zo duidelijk. Misschien dat ik het nog kan bewerken. Verder echt niks gebeurt.Vreemd hè?

Kussens, Sophie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten