30.3.08

Musical

30 maart 2008, 15:43 u.

Een applaus voor... DON JUAN!

Yeah, de musical, waar we allemaal zo hard aan hadden gewerkt. Drie voorstelling was ik erbij, ik moest zelfs filmen (met Eleni!) wat best eng was en lang niet altijd goed ging. Maar de musical zag er geweldig uit en vrijdag avond was het daarna ook nog heel gezellig (hoewel nogal kort). Zaterdag kon ik er verdomme niet bij zijn, maar wat ik hoorde (ook van de afterparty) klonk allemaal heel gezellig! Maarja, ik moest echt naar mijn opa's 80e verjaardag. Niet dat ik dat zo erg vind, maar wel ten koste van de laatste voorstelling, en de afterparty. Maargoed, woensdag, donderdag en vrijdag was ik er wel bij, en dat was heel erg leuk. Toch plaats ik hier even een oproepje, want ik heb dus nog een feestje in te halen. Wie heeft er allemaal zin om binnenkort een keertje uit te gaan (met een groep)?

Ik ga ook nog, in mei, met Jesse naar de Whitest Boy Alive! Waar ik ook best wel erg zin in heb. Verder... niet echt iets, dus kussens voor iedereen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten