20.10.08

Barcelona

20 oktober 2008, 10:22 u.

Even een saai verslagje over Barcelona, waar ik vorige week geweest ben. Zaterdag eerst 20 uur met de bus, wat echt niet leuk is. Vooral niet met al die schreeuwende mensen achterin. Toen we aankwamen in Barcelona konden we alleen nog maar onze spullen droppen in het hostel, we konden er nog niet in. Daar was het "te vroeg" voor. Het was 11 uur ofzo. Nouja, dus gingen we wat dingen doen enzo. Was wel mooi (Gaudí). De kamers van ons Hostel waren echt vreselijk. Wij zaten met z'n negenen op een kamer zonder raam. Gelukkig hadden we wel een eigen badkamertje. Verder waren de muren aan de bovenkant open, en kon je dus álles horen van andere mensen. Wat vooral leuk was als je dronken bent. Nou goed, over het algemeen vond ik het niet echt geweldig, de mensen waren echt kut, en daar moet je wel de hele dag mee op pad. De dingen die we zagen waren meestal wel mooi, alleen het museum van Dali viel tegen.
Maarja, ik ben in elk geval weer blij dat ik terug ben. :)
Nu is het vakantie en wilde ik eigenlijk niet veel gaan doen, behalve m'n kamer verbouwen (als je zin hebt om te helpen mag dat. :P ). Maar ik moet eigenlijk ook nog m'n Engels boek uitlezen en een reisverslag maken van de buitenlandse reis. Geen idee hoe ik dat ga doen, ik zie wel.
xxxxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten