9.10.08

It was fun

9 oktober 2008, 22:12 u.

Yes, vanochtend naar de doker. Nee, dat was niet leuk. Wacht. Opnieuw.

Ik ben een beetje raar. 'Ja, goh?' zou je nu zeggen. Ja, góh dus. Want vandaag moest ik naar een bloedprikker. Niet dat dat woord bestaat maar je weet wat ik bedoel. Ik moest dus bloed laten prikken. Ook best raar, want dat bloed prik je niet echt. Goed, ik daar zitten in de wachtkamer (iedereen was daar 70+). Was ik eindelijk aan de beurt. Moest ik maar drie buisjes. Godver. Mag ik eindelijk eens! Nouja, het was al weer lang geleden dat ik dit voor het laatst had laten doen, dus de behoefte was er wel weer. Nu denk je misschien 'Heel fijn voor je' in dat geval vind je mijn andere blogs waarschijnlijk net zo amuserend als deze. Als je denkt 'Dat wijf is echt raar, vindt ze bloedprikken nou leuk?' dan heb je me door, ook al kan je je niet met mij identificeren. Ook is er nog de mogelijkheid dat je denkt 'Eindelijk iemand gevonden met wie ik dit deel!'. In dat geval vraag ik je contact met mij op te nemen want dat zou ik erg leuk vinden. Ik ben erg benieuwd hoeveel mensen zich aanmelden. Ik denk niet zo heel veel want veel mensen zijn eerder bang voor een naald in hun arm dan dat ze het amusant vinden om er naar te kijken. HA. Ik wel dus.

Ik hoop dat jullie nog mijn vrienden willen blijven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten