1.1.08

Gelukkig Nieuwjaar!

1 januari 2008

Allemaal nog een heel erg gelukkig nieuwjaar! Ik heb niemand kunnen sms-en, want mijn batterij was leeg, en ik had een error of zo iets. =P Dus bij deze. Ik heb oud en nieuw bij Rein en Anja gevierd, waar de Stolpjes en Kauvelas&Co ook waren. =) Dus dat was best gezellig! Voor foto's moet je op mijn Flickr kijken (er staat wel een link bij de links ;-). ) Maarja, ik ben nu best wel moe maar het is hier heel druk omdat we traditie houden en elke nieuwjaarsochtend met iedereen gebakken ei gaan eten en op de foto gaan. Blegh, elk jaar sta ik er echt op als een brakke knurft. Over knurften gesproken... Eleni en ik hebben gister nog geshopt, in Amsterdam. We konden het Waterlooplein niet vinden. We hebben er een uur over gedaan om er te komen, vanaf de Munt. Gelukkig hebben we wel aardig wat gekocht (een broek, een hele lelijke trui voor 2 euro, haarbanden, T-shirts, bedeltjes, zonnebrillen, legging en noem maar op). En het was ook heel erg gezellig! Nou, morgen (woensdag) bij Eleni allemaal Singstarren! En ik ga nog een luie dag houden in mijn trui waar iedereen zo op kan zeiken.

Toedels! xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten