30.1.08

Brievenbussen voeren

30 januari 2008, 21:08 u.

Nieuwe job: krantenwijkje. Nouja, wijkje... 409 kranten, 5 straten (waarvan eentje echt 10 kilometer lang). Gister voor het eerst gedaan, de lange straat. Ik was er ongeveer 2,5 uur mee bezig. Gelukkig was ik toen wel over de helft. Wat ik alleen niet wist is dat ik er ook 409 folders bij kreeg! Achteraf bleek dat die er eens in de zoveel tijd bijzitten. Ik krijg er wel extra voor betaald, uiteraard. Maar toch vind ik mijn loontje maar minimaal; met folders 12,50 per week, zonder folders 7,50 per week. En ik ben er toch wel een paar uurtjes zoet mee. Aan de andere kant is het ook weer zo slap om het na een weekje al op te geven. Er zit trouwens wel een opzegtermijn van 4 weken aan vast. Het werk zelf is ook lang niet zo erg, het is alleen erg veel! Tips voor betere baantjes zijn wel van harte! Nu moeten jullie allemaal op youtube op "Kud - Trauma" zoeken, als je die nog niet kent. Want die is heel erg zielig. Hou tissues bij de hand. Nu ga ik nog even aardrijkskunde leren, over verhang en verval. En nog twee dingen waarvan ik vind dat ze hetzelfde zijn, maar wat ze niet zijn.

xx, Sophie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten