18.1.08

Mail from Poland?

18 januari 2008, 18:50 u.

Dzien Dobry,

Moet je horen! Ik heb pas twee Poolse lessen gevolgd (waren ook de enige trouwens) en ik kan al "goeiedag" zeggen in het Pools! Niet voor niks natuurlijk, want voor de mensen die het nog niet weten doe ik mee aan de Poolse uitwisselingen, en over twee weken ga ik dus naar Polen! Toen ik het e-mail adres van het meisje had gekregen bij wie ik ga logeren (Justyna) heb ik gelijk een uber-antoosjaste mail geschreven. Dat was dinsdag. Vandaag heb ik een tweede geschreven omdat ik nog steeds niks van haar gehoord heb. Hebben ze daar geen internet of zo? Of kunnen ze gewoon geen Engels? Zal leuk zijn, als ik daar aankom en ik spreek haar voor het eerst. Als ze uberhaupt Engels kan natuurlijk. Patricia heeft al wel antwoord gehad, en Eleni ook van haar Franse (eh?) gastvriendin. Lekker kind was dat trouwens, die antwoorde gewoon in het Frans, haha. Maar ik hoop dus snel op mail uit Polen, want anders is het stom. Verder... is het weekend, jippie. Volgens mij wordt het heel erg saai. Iedereen gaat morgen naar de open dag van school, maar daar heb ik eigenlijk helemaal geen zin in. Zondag moet ik echt aan school gaan werken en ik was zittend in slaap gevallen vandaag! Ohja, er zat vanochtend een muis in mijn kamer. Hij knaagde aan een papiertje van een muffin (die niet van mij was!) en heeft me een half uur verstijfd in mijn bed laten liggen. Toen heb ik held Vader gehaald en die wou hem eerst doodslaan, maar ik zei dat dat dan zo'n smeerboel werd en toen is hij in mijn klerenhoop gekropen. Ik heb alle kleren uitgeschud maar kon hem niet vinden. Daarom heeft mijn moeder vandaag mijn hele kamer schoongemaakt. Super handig toch! Jesse, mag ik over een tijdje je rat misschien even lenen? =)

xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten