8.1.08

Even een zeurbericht

8 januari 2008, 16:04 u.

Gatverdamme, weer naar school. Hoewel mijn eerste dag niet eens zo erg is: alleen de eerste drie uur les, de rest vervalt of is tussenuur. Om 12 uur thuis en ik nestel me voor de tv. Gelukkig is er verder niemand thuis. Ik probeer niet aan mijn agenda-inhoud te denken, want dan gieren de stresshormonen door mijn lichaam. Ik moet dit nog, ik moet dat nog, ik moet afspraken verzetten, ik moet dat nog vragen... Morgen wel een lange dag waar ik ook enorm tegenop zie. Oh, ik zie net dat gym uitvalt (9e + 10e). Dat is dan weer chillie-chill! Maargoed, dan komen je ouders thuis. De eerste vraag die naar mijn hoofd geslingerd wordt is of ik huiswerk heb, want 'we gaan het nu anders doen dan voor de vakantie'. Gezellig! Weet je wat, ik spaar jullie en post dit bericht niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten