16.6.08

Achterlijke Nutteloze Week

16 juni 2008, 22:48 u.

Een Achterlijke Nutteloze Week, dat is deze ANW week gewoon. We hebben een "college" met fucking ingewikkelde isotopen die we maar moeten snappen als het een keer uitgelegd wordt en er zitten een paar hele vervelende jongen bij die stoer proberen te doen en het overal mee oneens zijn. Ohja, we zitten ook nog eens met z'n 130-en in de studiehal op de 2e verdieping. En, yes, woensdag een excursie naar Leiden. Wel al 3 gezellige cijfers terug van de SE's:
Wiskunde: 5 (ja daar ben ik erg blij mee)
Geschiedenis: 7,2
Filosofie: 8,8
Nu alleen nog ANW, AK en Engels... Nouja, je merkt wel dat ik niet zo veel te vertellen heb, maar ik moest even een nieuw bericht plaatsen van Eleni Kauvelas. Oja, ik moet ook nog een pen kopen voor Kouwehouwe, omdat ik die van haar een keer geleend heb en die ben ik kwijtgeraakt (lees: mijn moeder wil hem niet teruggeven).
Nou ik stop maar eens, wordt te langdradig. Sorry, volgende keer een boeiender bericht. (:

xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten